środa, 2 lipca 2014

Elegancko na murawie

Nowa sesja, czyli jak bardzo się jaram 

Wczoraj dokładnie byłam z koleżanką ( https://www.facebook.com/pages/Jestem-Kasia-robi%C4%99-zdj%C4%99cia/711534572203302?fref=ts ) na zdjęciach. Kilka z nich jest już gotowych.


Po maturach można coś nowego zrobić. Zabrałam się też za przeróbkę starych, nieużywanych przez wieku ubrań w mojej szafie. Dzisiaj też oddałam mojego szczurka, który był ze mną przez dwa miesiące. Był dosyć agresywny wobec mnie i dwóch pozostałych szczurków.
Jeju, jestem żółtodziobem w pisaniu blogów. Bardzo mi się to podoba, ale nie do końca wiem jak się za to zabrać. Teraz mam trochę wolnego czasu więc myślę, że coś wykombinuję.




Spodnie -Tally Weijl /Buty-sklepik w Czarnogórze / Koszula-hm/ Marynarka-hm/ kapelusz-wygrzebany / okulary -męski c and a

Dziewczyna ma na prawdę talent do robienia zdjęć. Po raz drugi byłam z nią na sesji zdjęciowej i z efektu jestem powalająco zadowolona.  Tu jest jej photoblog http://www.photoblog.pl/10oct/168678884/4.html

Ostatnie zdjęcie, które dostałam już po obróbce jest w kompletnie innym stylu. Z bardziej eleganckiego na dziewczęcy.Zdjęcie jest w czarno-białych odcieniach, także w pełnej okazałości stój pokażę później. Ale mam na sobie dalej te same buty co wcześniej oraz sukienkę, która oryginalnie pochodzi z h&m ale ja znalazłam ja w tarnogórskim lumpeksie


Cała sesja kręciła się wokół boiska, jedna część zdjęć była na boisku z zieloną murawą, a druga z czerwonym podłożem.
Kilka godzin zdjęć, a później kilka godzin obróbki i ma się wspaniały wynik.

Pozdrawiam Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz